ارسال گزارش به مدیریت نظارت عالیه و ارزیابی عملکرد
وظیفه مدیریت نظارت عالیه و ارزیابی شورای اسلامی شهر مشهد ، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در مجموعه مدیریت شهری بویژه شهرداری مشهد میباشد .چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات مناطق، ستاد، معاونتها، سازمانها و شرکت های تابعه و وابسته شهرداری مشهد، دفاتر پیشخوان شهرسازی و کارگزاران مالی و ملکی مجموعه شهرداری مشهد در زمینههای نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات ، شکایتی داشته و از این مدیریت خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود میباشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی ، منابع شهری و محیط زیست، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، میتوانید شکایت و یا اطلاعات خود را از این گونه سو جریانات با توجه به رعایت نکات زیر از طریق سامانه ارسال گزارش به مدیریت نظارت عالیه و رازیابی عملکرد شورا ارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. بدیهی است اطلاعات ارسالی توسط شهروندان در قالب شکایات و اعلامات از حوزههای عنوان شده نزد این مدیریت بصورت محرمانه بایگانی خواهد شد .
چند توصیه مهم:
*** در صورتی که قبلاً شکایتی به مدیریت نظارت عالیه و ارزیابی شورا ارسال نمودهاید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارایه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید .
*** خواهشمند است در پر نمودن فیلدهای ستاره دار دقت لازم را بعمل آورید و از ارائه اطلاعات مبهم و یا نادرست جداً خودداری نمایید.
*** در صورتی که جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارد میبایست مشخصات یک فرد حقیقی را به نمایندگی از اشخاص در فرم شکایت درج شود؛ تا این مدیریت بتواند به درخواست رسیدگی نماید .
*** پس از وارد کردن مشخصات دستگاه و متن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر میشود .در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران توجه نمایید.
