• پنج شنبه،29 مهر 1400
  • ورود
   
    • بخش های خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 156
      کد: 151808
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
      رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

      حل مشکلات کوچک مردم رضایتمندی بزرگ به ارمغان می‌آورد/ لزوم توجه جدی مدیران شهرداری برای پاسخ به تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷

      رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: حل مشکلات کوچک مطرح شده توسط مردم با مرکز ۱۳۷، رضایتمندی‌های بزرگی از مدیریت شهری به ارمغان می‌آورد.
      حل مشکلات کوچک مردم رضایتمندی بزرگ به ارمغان می‌آورد/ لزوم توجه جدی مدیران شهرداری برای پاسخ به تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷

      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی مشهد مقدس، محمد حاجیان شهری که در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه، در مورد عملکرد این مرکز اظهار داشت: امروز با حضور در مرکز ۱۳۷ توانستم ارتباط مستقیم تلفنی با تعدادی از شهروندان مشهدی داشته و ضمن شنیدن صحبت‌های آنان، به دغدغه‌ها و سوالات و مطالباتشان پاسخ بگویم.
      وی افزود: مرکز ۱۳۷ یکی از مسیرهایی است که براساس نوع کارکردش می‌تواند مشکلات شهروندان را دریافت کرده و به مجموعه مدیریت شهری شامل شهرداری به همراه همه معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌ها و همچنین شورای شهرمنتقل نماید.
      لزوم پیگیری مطالبات مطرح شده مردم با مرکز ۱۳۷ تا رسیدن به نتیجه توسط مدیران شهری
      رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه باید تماس‌های گرفته شده مردم و مطالبات مطرح شده آنها با مرکز ۱۳۷ توسط مدیران و کارشناسان شهرداری تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود، ادامه داد: شهرداران مناطق و سایر مدیران ارشد شهرداری باید مرکز ۱۳۷ را جدی گرفته و شخصا پیگیر پاسخگویی به پیام‌های مردمی برقرار شده با این مجموعه باشند‌.
      جایگاه خوب مرکز ۱۳۷ در میان مردم و مدیران شهری
      حاجیان شهری تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری شهرداری مشهد مقدس توانسته است جایگاه خوبی را در میان مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر و مهمتر از همه، در میان شهروندان بیابد که این مهم نشان از عملکرد مثبت و مطلوب مرکز ۱۳۷ دارد.
      وی اذعان داشت: مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم با ۱۳۷، آنقدر کوچک بوده و به آسانی قابل حل است که اگر برنامه‌ریزی و همت لازم در شهرداری مشهد برای حل این مسائل تقویت شود با کمترین هزینه و بودجه، حداکثر رضایتمندی شهروندان را می توان جلب نمود.
      حل مشکلات مطرح شده مردم با ۱۳۷ باعث افزایش چشمگیر رضایتمندی از مدیریت شهری می‌شود
      حاجیان شهری گفت: وقتی دغدغه‌های مردم موضوعاتی مانند رفت و روب یک کوچه، لکه گیری آسفالت بخشی از یک خیابان، رفع خطر از یک درخت، جمع‌آوری گل و لای یک جوی، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز همسایه و نظیر اینهاست و ما نتوانیم این مشکلات را حل کنیم باعث ناامیدی مردم شده‌ایم. پس باید برای پیگیری و پاسخ سریع به تماس‌های گرفته شده با مرکز ۱۳۷ همت‌ها را دو چندان نماییم.  

      تعداد بازدید: 156
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
  •     بازدید کنندگان امروز : 1623    بازدید کنندگان دیروز: 2054    کل بازدید ها : 7,005,690
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط شورای اسلامی شهر مشهد انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد