• چهارشنبه،02 مرداد 1398
  • ورود
   
    • بخش های خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 45
      کد: 178408
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی در مرکز 137 تاکید کرد؛

      حفظ رونق ساخت‌وساز در منطقه 12 پس از هوشمندسازی/ دغدغه‌مندی شهروندان نسبت به مسائل کلان شهری مایه افتخار است

      رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهدمقدس گفت: خوشبختانه سطح درخواست های شهروندان ارتقاء بسیار خوبی داشته و بخش عمده‌ای از تماس‌ها نشان از دغدغه‌مندی آنها برای مسائل کلان شهری است؛ چنین سطح از مسئولیت‌پذیر مایه مباهات است و به آن مفتخریم.
      حفظ رونق ساخت‌وساز در منطقه 12 پس از هوشمندسازی/ دغدغه‌مندی شهروندان نسبت به مسائل کلان شهری مایه افتخار است

      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا ظهر امروز و در قالب طرح چهارشنبه های پاسخگویی ضمن حضور در مرکز 137 شهرداری، پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان بود.

      وی در پایان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تماس های امروز در حوزه عمرانی، آسفالت و آبگرفتگی معابر و شهرسازی بوده است، اظهارکرد: با توجه به ارتباط بیش از 80 درصد مراودات شهروندان با شهرداری، با حوزه شهرسازی و اخذ پروانه و پایانکار و ...، چنین آماری دور از انتظار نیست.

      مهدی‌نیا افزود: خوشبختانه سطح درخواست های شهروندان ارتقاء بسیار خوبی داشته و بخش عمده‌ای از تماس‌ها نشان از دغدغه‌مندی آنها برای مسائل کلان شهری است؛ چنین سطح از مسئولیت‌پذیر مایه مباهات است و به آن مفتخریم.

      وی با تاکید بر اینکه تمامی موارد مطرح شده امروز توسط کمیسیون عمران و شهرسازی نیز پیگیری خواهد شد، گفت: یکی از مطالبات مردمی آسفالت معابر بود که خوشبختانه با اجرای طرح آسفالت 3.6 میلیون مترمربع از معابر سطح شهر، پوشش پیدا خواهند کرد.

      رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد در بخش دیگری از صحبت های خود به هوشمندسازی منطقه 12 شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: فرآیندها را باید تا حد امکان شفاف و به شکل سیستمی و مبتنی بر فرآیندهای الکترونیک پیش ببریم تا بدین ترتیب ارتباط بین شهروندان و بدنه شهرداری به حداقل کاهش پیدا کند چراکه موجب تسریع در روند پاسخگویی و کاهش رفت‌وآمدها و سفرهای درونشهری می‌شود.

      مهدی‌نیا تصریح کرد: یکی از زمینه ها و بسترهای لازم برای شفافیت و کاهش ارتباطات ناسالم بین برخی از شهروندان و کارمندان شهرداری، که بسیار اندک است، اتکا و روی آوردن به حوزه الکترونیک و پیشبرد امور مختلف در فضای سیستمی است.

      وی در تشریح علت انتخاب منطقه 12 بعنوان پایلوت اجرای ارائه خدمات هوشمند، گفت: بخش عمده‌ای از مراجعه‌کنندگان به این منطقه، سازندگان متخصص هستند و همین موضوع نقش بسزایی در انتخاب منطقه 12 داشت.

      مهدی‌نیا با بیان اینکه بدون شک اجرای این طرح تبعاتی نیز در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده جلساتی با معاونت های ذی‌ربط شهرداری مشهد برگزار و درخواست های خود را برای به حداقل رساندن آنها مطرح خواهیم کرد.

      رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد تاکید کرد: در شرایط بحرانی حوزه اشتغال و ساخت‌وساز، پس از اجرای این طرح، رونق و کیفیت ساخت و ساز در منطقه 12 همچنان باید حفظ شود و سرعت پاسخگویی نیز افزایش پیدا کند تا سال آینده در منطقه 12، منطقه نمونه شهری داشته باشیم.
       

      تعداد بازدید: 45
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
  •     بازدید کنندگان امروز : 1590    بازدید کنندگان دیروز: 1753    کل بازدید ها : 4,251,214
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط شورای اسلامی شهر مشهد انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد