•  
        منبع خبر : 1002
        تعداد بازدید: 24
        کد: 160242
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
        مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در نشست فضیلت شنیدن خبر داد:

        کاهش 2 درصدی مسافر نسبت به سال گذشته

        مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه نسبت به سال گذشته با کاهش 2 درصدی مسافر مواجه هستیم، گفت: با این حال کیفیت خدمات‌رسانی در پایانه مسافربری و همچنین ناوگان حمل‌ونقلی افزایش‌یافته است.
        کاهش 2 درصدی مسافر نسبت به سال گذشته

        به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محسن شریعتی در یازدهمین نشست فضیلت شنیدن که با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات شرکت‌های حمل‌ونقلی پایانه مسافربری فقط مختص به شهرداری نیست و برخی از مشکلات مربوط به سایر ارگان‌ها است که باید با پیگیری حل شود.
        وی افزود: بزرگ‌ترین مشکل ما چند مدیریتی در اداره حمل‌ونقل برون‌شهری است و نمی‌توانم خود را با فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها که فقط زیرمجموعه سازمان هواپیمایی هستند، قیاس کنیم.
        شریعتی بیان کرد: در این دوره اقدامات خوبی صورت گرفته ازجمله اینکه در حال تسویه بدهی 1.5 میلیارد تومانی به تأمین اجتماعی مربوط به سال‌های 82 تا 92 هستیم که امیدواریم پس از آن بدهی‌های بعد از سال 92 را نیز پرداخت کنیم.
        مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بابیان اینکه نسبت به سال گذشته با کاهش 2 درصدی مسافر مواجه هستیم، گفت: اما در همین شرایط کیفیت خدمات‌رسانی در پایانه مسافربری و همچنین ناوگان حمل‌ونقلی افزایش‌یافته است.
        وی بیان کرد: حل مشکلات شرکت‌های حمل‌ونقلی پایانه‌های مسافربری مشهد از اصلی‌ترین اولویت‌ها ما است و قبول داریم با کاهش درآمدها مشکلات دوستان ما افزایش‌یافته است که امیدواریم بتوانیم آن را حل کنیم.

         

        تعداد بازدید: 24
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
         
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:

کلیه حقوق این پایگاه، متعلق به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس است.
پشتیبانی فنی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد